مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 16:252021-07-01اقتصادي

رییس خانه صنعت معدن یزد: عملکرد قوه قضاییه در حمایت از اشتغالزایی ستودنی است


رییس خانه صنعت و معدن استان یزد با اشاره به فعالیت 3 هزار واحد صنعتی و 500 واحد معدنی در استان گفت: تلاش های دو سال گذشته قوه قضاییه باعث حفظ اشتغال یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، سیدعلی اکبر کلانتر ظهر امروز در نشست خبری آنلاین به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن با بان اینکه هرکجا صنعتگران مشکل داشتند دادگستری به دادخواهی در حمایت از صنعت و تولید استان برخاست اظهار کرد: بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی سال هاست که به صورت مداوم تکرار می شود و آنها باید ساعت ها پشت در اتاق مسوولی برای حل مشکل خود منتظر بمانند.

وی با بیان این که در حال حاضر 37 درصد از اشتغال استان در اختیار نیروی کار غیربومی است و بسیاری از واحدها در جذب نیروی بومی دچار مشکل هستند و نیروی کاری نیست افزود: وضعیت اشتغال در استان یزد رو به افزایش بوده که همین امر منجر به افزایش مهاجرت به این استان شده است.

رییس خانه صنعت و معدن استان یزد ادامه داد: بعد از تهران و البرز مهاجر پذیرترین استان ایران هستیم بنابر این صاحبان صنایع و مسئولان باید به گونه ای عمل کنند که بستر کار نیروهای بومی نیز در کنار ایجاد اشتغال برای نیروهای غیربومی نیز ایجاد شود.

قوانین دست و پاگیر عامل مشکلات تولید و صنعت وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که مسئولان توجهی برای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس خانه صنعت معدن یزد: عملکرد قوه قضاییه در حمایت از اشتغالزایی ستودنی است

رییس خانه صنعت معدن یزد: عملکرد قوه قضاییه در حمایت از اشتغالزایی ستودنی است