مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 15:052021-07-01بين الملل

روسیه مسدود شدن شماری از وب سایت های ایرانی را محکوم کرد


سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه مسدود شدن پایگاه های اینترنتی رسانه های ایرانی توسط آمریکا را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه روسیه، مسدود شدن بیش از سی وب سایت ایرانی از جمله پایگاه های اینترنتی شبکه های  العالم ، المسیره و پرس تی وی را محکوم کرد.

ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در آمریکا، بیست و دوم ژوئن دسترسی به بیش از سی پایگاه اینترنتی رسانه های ایرانی را مسدود کردند .

زاخاروا در ادامه گفت: ما مسدود شدن وب سایت ها به دلایل سیاسی و رها کردن ارزش های دموکراتیک به سود منافع واشنگتن را محکوم می کنیم .

وزارت دادگستری ایالات متحده شامگاه سه شنبه (اول تیرماه) با صدور بیانیه ای به بهانه نقض تحریم های آمریکا ، دامنه اینترنتی 33 وب سایت مورد استفاده اتحادیه رادیوها و تلویزیون اسلامی و سه وب سایت متعلق به کتائب حزب الله عراق را توقیف کرد.

در تصویری که برای اعلام مسدودی این رسانه ها روی این وب سایت ها قرار داده شده به قوانینی برای توجیه این اقدام استناد شده که به دولت آمریکا اجازه می دهد دارایی های نهادهای دخیل در قاچاق فناوری ها، مواد و سلاح های هسته ای، شیمیایی، بیولوژیک و رادیولوژیک و یا دخیل در ساخت، واردات، فروش یا توزیع مواد غیرقان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه مسدود شدن شماری از وب سایت های ایرانی را محکوم کرد

روسیه مسدود شدن شماری از وب سایت های ایرانی را محکوم کرد