مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-01سياسي

اطلاع رسانی در کم کردن مشکلات ناشی از ویروس کرونا موثر خواهد بود


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاع رسانی در کم کردن مشکلات ناشی از ویروس کرونا موثر خواهد بود همچنین از تمام علما تشکر می کنم که تمامی مراسم ها را تعطیل کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاع رسانی در کم کردن مشکلات ناشی از ویروس کرونا موثر خواهد بود همچنین از تمام علما تشکر می کنم که تمامی مراسم ها را تعطیل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر شهریاری در ستاد استانی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا افزود: : مجموعه بهداشت و درمان کشور و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس وضعیت ارائه خدمات درمانی در سیستان و بلوچستان را به صورت مستمر زیر نظر دارد و با مسوولان استان در ارتباط هستند و نیازهای احتمالی بعدی با استفاده از ظرفیت ها تامین می شود.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از کادر درمان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: آنان هر چه درتوان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و انصافا وزیر بهداشت امکانات و بودجه هایی که برای این استان می دهد قابل توجه بوده و برای بیمارستان320 تختخوابی در این چند ماه اخیر نزدیک 100 میلیارد تومان هزینه گذاشتند.

وی افزود: اطلاع رسانی در کم کردن مشکلات ناشی از ویروس کرونا موثر خواهد بود همچنین از تمام علما تشکر می کنم که تمامی مراسم ها را تعطیل کردند در این راستا بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی در کم کردن مشکلات ناشی از ویروس کرونا موثر خواهد بود

اطلاع رسانی در کم کردن مشکلات ناشی از ویروس کرونا موثر خواهد بود