مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-01فناوري

الکترونیکی شدن ارتباط شهرداری با نظام مهندسی و دفاتر ثبت اسناد رسمی در قم


رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از عدم نیاز مراجعه مهندسان ناظر به شهرداری خبر داد و گفت: ارتباط شهرداری با سازمان نظام مهندسی و دفاتر اسناد رسمی تقریباً 100 درصد به صورت الکترونیکی انجام شده مگر در مواردی که سند ملک مشکل داشته که به صورت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کوروش محمد حسینی در گفت وگو با خبرنگاران، حرکت به سمت شهر هوشمند و الکترونیکی شدن خدمات شهرداری را یکی از دغدغه های اصلی شهرداری دانست و اظهار داشت: طراحی سامانه قم یار باهدف کاهش مراجعات شهروندان به شهرداری و تسهیل فرایند کار طراحی شده و امیدواریم تا پایان سال جاری بیش از 80 درصد بروکراسی اداری در شهرداری قم الکترونیکی شود.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم حوزه شهرسازی را یکی از پیچیده ترین بخش ها دانست و افزود: به علت ارائه خدمات گسترده در حوزه شهرسازی و ارتباط با سازمان ها و نهادهای مختلف مانند سازمان نظام مهندسی، دفتر اسناد رسمی این حوزه بیشترین چالش را درحرکت به سمت الکترونیکی شدن، دارد.

وی از الکترونیکی شدن ارتباط با سازمان نظام مهندسی به صورت 100 درصدی خبر داد و گفت: در حال حاضر بعد از ثبت درخواست ها در حوزه شهرسازی، ارتباط با سازمان نظام مهندسی نیز تقریباً الکترونیکی شده و مهندسین ناظر نیاز نیست برای ثبت گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن ارتباط شهرداری با نظام مهندسی و دفاتر ثبت اسناد رسمی در قم

الکترونیکی شدن ارتباط شهرداری با نظام مهندسی و دفاتر ثبت اسناد رسمی در قم