مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-01اقتصادي

اهدای 2500 جهیزیه به نوعروسان در استان اصفهان


رییس شعب خیریه آبشار عاطفه ها در استان اصفهان از اهدای دو هزار و 500 سرویس جهیزیه و پنج هزار سبد غذایی به نوعروسان و نیازمندان شعب خیریه آبشار عاطفه ها در استان اصفهان خبر داد و گفت: - ایسنا/اصفهان رییس شعب خیریه آبشار عاطفه ها در استان اصفهان از اهدای دو هزار و 500 سرویس جهیزیه و پنج هزار سبد غذایی به نوعروسان و نیازمندان شعب خیریه آبشار عاطفه ها در استان اصفهان خبر داد و گفت: هر سری جهیزیه شامل 8 قلم است و حدود 11 میلیون تومان ارزش دارد.

شهره شیرانی در نشستی با خبرنگاران که امروز (پنجشنبه_10تیرماه) برگزار شد، با اشاره به فعالیت 830 شعبه خیریه آبشار عاطفه ها در کشور، اظهار کرد: این خیریه با 80 شعبه، بزرگترین خیریه در استان اصفهان است که از سال 1380 شروع به فعالیت کرده و بیش از دو دهه فعالیت های خود را در راستای محرومیت زدایی دنبال کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از از میلیون خیر در کشور حامی خیریه آبشار عاطفه ها هستند، گفت: در استان اصفهان نیز 100 هزار نفر از خیرین با ما همکاری می کنند.

این خیریه با مجوزی که از وزرات کشور دریافت کرد در 32 استان کشور فعالیت می کند، اما آنچه باعث برکت و بزرگی این خیریه شده همراهی 8 هزار نفر از کارکنانی است که 98 درصد آنها بانوان جوان، متخصص و تحصیلکرده ای هستند که به صورت داوطلبانه با دفاتر ما همکاری می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2500 جهیزیه به نوعروسان در استان اصفهان

اهدای 2500 جهیزیه به نوعروسان در استان اصفهان