مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 10:202021-07-01سياسي

بررسی بیش از 153 هزار پرونده در پزشکی قانونی استان قزوین


از سال 95 تا 99 بیش از 153 هزار و 407 مورد پرونده در پزشکی قانونی استان مورد بررسی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار نورالله قدرتی پیش از ظهر پنجشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید پزشک قانونی استان قزوین که در سالن اجتماعات دادگستری استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: سازمان پزشکی قانونی مجموعه ای اثرگذار در قوه قضاییه است و نقشی مهم در تحقق عدالت ایفا می کند.

وی با اشاره به رسیدگی به 35 هزار پرونده در این سازمان افزود: این تعداد پرونده و دقت بالای در رسیدگی به این موارد نشان از زحمات جهادی و انقلابی این مجموعه دارد.

رییس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: از سال 95 تا 99 بیش از 153 هزار و 407 مورد پرونده در پزشکی قانونی استان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی نظریه کارشناسی پزشکی قانونی را نقش مهمی در صدور رأی عادلانه قاضی دانسته و عنوان کرد: پزشکی قانونی بازوی بسیار مهمی در کشف حقیقت و تحقق عدالت در جامعه دارد.

قدرتی ادامه داد: مسائلی همچون تغییر جنسیت، مرگ مغزی و اهدای عضو از دیگر مسائلی است که امروز بر کار پزشکی قانونی اضافه کرده است.

وی بیان کرد: برقراری عدالت بین پزشکان این مجموعه و سایر پزشکان باید در دستور کار مدیران کشور قرار بگیرد و امیدواریم شاهد عدالت در این حوزه نیز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بیش از 153 هزار پرونده در پزشکی قانونی استان قزوین

بررسی بیش از 153 هزار پرونده در پزشکی قانونی استان قزوین