مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 10:002021-07-01سياسي

سند تحول قضایی سبب جهش در حرکت قوه قضاییه شد


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: سند تحول قضایی سبب جهش در حرکت قوه قضاییه شد.

- ، پرویز توسلی زاده ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه، اظهار کرد،: سند تحول قضایی که توسط رییس قوه قضاییه و با نظر رهبر معظم انقلاب به مجموعه قوه قضاییه ابلاغ شد سبب آغاز حرکت تحولی در قوه قضاییه شد زیرا یک برنامه کارشناسی شده و قدرتمند است.

وی افزود: یکی از اهداف سند تحول قوه قضاییه راحت کردن کارهای قضایی برای مردم است و سازمان قضایی نیروهای مسلح باید در جهت آسان کردن انجام امورات مربوط به نیروهای مسلح گام بر دارد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه باید از نیروهای انتظامی و نظامی حمایت شود، تصریح کرد: تأمین امنیت جامعه و کشور برعهده نیروهای انتظامی و نظامی است که حقیقتاً کار دشواری بوده و باید از آنان حمایت لازم صورت گیرد.

توسلی زاده خاطر نشان کرد: نباید خطاهای اندک و کوچک نیروهای مسلح بزرگ جلوه داده شود و توجه به نیروهای نظامی و انتظامی باید نسبت به گذشته افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به همکاری آقای الواری با دادگستری استان کرمانشاه بیان کرد: آقای الواری در جلسات شورای قضایی استان کرمانشاه مرتب حضور داشته و در کارگروه حقوق شهروندی نیز عضو بودند و برای رعایت حقوق شهروندی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول قضایی سبب جهش در حرکت قوه قضاییه شد

سند تحول قضایی سبب جهش در حرکت قوه قضاییه شد