مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-01فرهنگي

جشنواره دوربان میزبان 2 فیلم ایرانی


علاوه بر نمایش فیلم در این رویداد سینمایی، برگزاری ورک شاپ، بازار بین المللی فیلم، سمینارهای تخصصی صنعت سینما، کارگاه های فیلمسازی و .

از برنامه های دیگر این جشنواره می باشد.

- چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم دوربان در کشور آفریقای جنوبی، میزبان نمایش دو فیلم در بخش رقابتی آثار بلند و کوتاه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم ابر بارانش گرفته ساخته مجید برزگر نماینده سینمای ایران در بخش فیلم های بلند این رویداد سینمایی است و در کنار 34 فیلم دیگر از کشورهای مختلف به نمایش گذاشته خواهد شد.

ابر بارانش گرفته فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی مجید برزگر و نویسندگی آرمان خوانساریان و مجید برزگر محصول 1398 است که در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و نازنین احمدی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

داستان فیلم درباره سارا پرستار 35 ساله ای است که به بیمارانش کمک می کند تا آرام شوند.

حتی آنها که امیدی به زنده ماندنشان نیست… اما در بخش رقابت آثار کوتاه جشنواره دوربان، فیلم کشتار روز تهران به نویسندگی و تهیه کنندگی حسین تهرانی و کارگردانی حسام حمیدی حضور دارد.

فیلم کشتار روز تهران به برشهایی از زندگی فردی می پردازد که برای تامین هزینه های زندگی خود و خانواده اش به تهران آمده و انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره دوربان میزبان 2 فیلم ایرانی

جشنواره دوربان میزبان 2 فیلم ایرانی