مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-01اقتصادي

صنعت و معدن از دولت سیزدهم چه می خواهد؟


رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه به بیان خواسته های بخش خصوصی و حوزه صنعت و معدن از دولت آینده پرداخت.

- ایسنا/کرمانشاه رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه به بیان خواسته های بخش خصوصی و حوزه صنعت و معدن از دولت آینده پرداخت.

جهانبخش شکری در نشست خبری که امروز (10 تیر) و به مناسبت روز صنعت و معدن برگزار شد با اشاره به مهمترین خواسته های بخش خصوصی از دولت آینده، اظهار کرد: کسب نظر و مشورت از بخش خصوصی مهمترین خواسته ما از دولت سیزدهم است، زیرا اکنون شاهد تصمیم های یک شبه و غیرتخصصی هستیم که تولید و صادرات را با چالش های جدی مواجه کرده و بازارهای صادراتی را به بهانه تنظیم بازار از ایران می گیرد.

وی ادامه داد: خواسته دیگر ما در نظر گرفتن حمایت های ویژه از بخش تولید است، خصوصا در زمینه تسهیلات ارزان قیمت و با بهره کم که بنگاه های اقتصادی اکنون به شدت به آن نیاز دارند.

رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه خواسته دیگر از دولت آینده را اجرای صحیح خصوصی سازی دانست و عنوان کرد: درخواست داریم هر واحد بزرگی که قرار است در یک استان واگذار شود، به صورت سهامی عام در اختیار همه مردم قرار گیرد.

خودتحریمی خطرناک تر از تحریم خارجی وی سپس به مهمترین مشکلاتی که اکنون تولید و صنعت با آن مواجه است اشاره و تاکید کرد: خودتحریمی بیشتر از تحریم خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت و معدن از دولت سیزدهم چه می خواهد؟

صنعت و معدن از دولت سیزدهم چه می خواهد؟