مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-01سياسي

20 هکتار از اراضی ملی فریدون شهر رفع تصرف شد


دادستان فریدون شهر با بیان اینکه از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می کنم، گفت: در دو سال گذشته بالغ بر 20هکتار از اراضی ملی شهرستان رفع تصرف شده است.

- نورالله بهمنی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و شهیدان هفتم تیر، اظهار داشت: محور اصلی قوه قضاییه اجرای عدالت و مبارزه با فساد و تحول قضایی و نظارت مستمر بر نهادها و ارگان های دولتی در راستای انجام وظیفه، طبق بخشنامه ریاست قوه قضاییه مبنی بر ترک وظیفه کارکنان دولتی است.

قوه قضاییه، قوه پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی است وی با بیان اینکه قوه قضاییه، قوه پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت در جامعه است، افزود: اجرای حقوق عامه و عدالت به منظور برقراری نظم و امنیت و حق و حقوقی است که در قانون اساسی برای مردم در نظر گرفته شده است.

دادستان فریدون شهر در ارتباط با رویکرد مدیریت دادگستری شهرستان افزود: در این شهرستان سعی شده است از قوه قهریه کمتر استفاده کنیم تا پرونده های ورودی به دادسرای فریدون شهر کاهش یابد و اختلافات از طریق نهادهای مردمی، ائمه جماعات، ngoها و حوزه های علمیه برطرف شود.

سال گذشته 18 هزار و 333 پرونده تشکیل شده است وی با بیان اینکه با جرایم خشن مانند سرقت و آدم ربایی و اختلال کنندگان نظم عمومی مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هکتار از اراضی ملی فریدون شهر رفع تصرف شد

20 هکتار از اراضی ملی فریدون شهر رفع تصرف شد