مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-01اقتصادي

اشتغالزایی 3 هزار و 232 نفری در بخش صنعت زنجان


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از صدور 154 پروانه بهر برداری در زنجان خبر داد و گفت: برای این تعداد پروانه، 5 هزار و 32 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای 3 هزار و 232 نفر نیز اشتغالزایی شد.

- علی کلانتری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته 154 پروانه بهره برداری صنعتی در استان زنجان صادر شد، اظهار کرد: با این میزان پروانه بهره برداری صادر شده، 5 هزار و 32 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای 3 هزار و 232 نفر نیز اشتغالزایی شد.

وی با تاکید براینکه واحدهایی که در ابتدای بهره برداری هستند با حداقل ظرفیت فعالیت دارند تصریح کرد: سال گذشته میزان بهره برداری واحدهای صنعتی حجم بالایی داشت، چرا که واحدهای زیادی در دست بهره برداری بود که سال گذشته به نتیجه رسیدند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افزایش صدور مجوز پروانه بهره برداری در استان نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: یکی از دلایل افزایش صدور مجوز پروانه بهره برداری در استان به بهره برداری رسیدن طرح های بزرگ صنعتی سال های گذشته است و این در حالی است که میزان سرمایه گذاری استان قبل از سال 98، کمتر از یک هزار میلیارد تومان بود که حال این میزان پنج برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی 3 هزار و 232 نفری در بخش صنعت زنجان

اشتغالزایی 3 هزار و 232 نفری در بخش صنعت زنجان