مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-01اقتصادي

بهره برداری به موقع از سد نرگسی/ادامه ساخت بیمارستان کازرون


استاندار فارس ابراز امیدواری کرد که با توجه به تخصیص اعتبارات، سد نرگسی شهرستان کازرون به موقع آماده بهره برداری و افتتاح شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس ابراز امیدواری کرد که با توجه به تخصیص اعتبارات، سد نرگسی شهرستان کازرون به موقع آماده بهره برداری و افتتاح شود.

عنایت الله رحیمی پنجشنبه 10 تیر در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان کازرون، با بیان این که سد نرگسی حدود 130 میلیون مترمکعب گنجایش دارد، گفت: انتظار داریم این پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد و مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه سد نرگسی با ابعاد پایه 600 در 600 متر، ارتفاع 77.

5 متر و عرض تاج 10 متر با هسته رسی در حال ساخت است، افزود: بیش از 200 میلیارد تومان در هفت ماه گذشته به پروژه سد نرگسی پرداخت شده و بیش از 100 درصد اعتبارات مصوب، تخصیص برای این پروژه ابلاغ شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: این پروژه با مشکلاتی مانند تملک اراضی روبروست که برای رفع مشکل باید به افرادی که اراضی شان زیر دریاچه سد نرگسی قرار دارد، خسارت پرداخت شود.

او گفت: افرادی که دارای سند اراضی هستند امکان دریافت خسارت را با ارائه سند خواهند داشت اما افراد فاقد سند رسمی باشند و تنها اسناد غیررسمی در اختیار دارند، بر اساس رای محاکم قضایی، حقوق آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری به موقع از سد نرگسی/ادامه ساخت بیمارستان کازرون

بهره برداری به موقع از سد نرگسی/ادامه ساخت بیمارستان کازرون