مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-01سياسي

آمریکا گرگی در لباس میش است که به جان بشریت افتاده است


شهدا با جان دادن و ایثار زندگی خود، دست آمریکا و منافقین داخلی را از چنگ انداختن به خاک ایران اسلامی قطع کردند، آمریکا گرگی در لباس میش است که به جان بشریت افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، فاطمه تاجیک مادر شهید محمد حسین حدادیان از شهدای فتنه دراویش در سال 96 ظهر امروز در نشست تبیین هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین، اظهارکرد: حرکت مادران شهدا برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی است.

وی در خصوص شهید محمد حسین حدادیان گفت: شهید حدادیان بسیجی و در هیئت امام حسین(ع) فعال بود و این ادامه داشت تا در سوریه به جنگ با داعش رفت و مدافع حرم شد و در آنجا نتوانست به آرزوی خود که شهادت بود برسد تا اینکه قسمت بود مدال شهادت در همین تهران برایش محقق گردد.

تاجیک ویژگی های این شهید 22 ساله را اخلاص، اهتمام به نماز اول وقت، صبر و استقات، دینداری، ولایت مداری را در کنار صفت برجسته احترام به والدین دانست.

مادر شهید حدادیان، شهدا را عامل بقای نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: شهدا اخلاص دارند و شهید حدادیان مانند دیگر شهدا دغدغه حفظ نظام اسلامی در پرتو ولایت را داشت، شهدا به مرحله دیدن حقایق می رسند و غفلت انسان های معمولی مانند ما است که نمی دانیم خون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا گرگی در لباس میش است که به جان بشریت افتاده است

آمریکا گرگی در لباس میش است که به جان بشریت افتاده است