مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-01سياسي

لزوم حل مشکلات معیشتی و افزایش رفاه مردم


همواره با جلب مشارکت و تعامل مسئولان س قوه در استان درصدد کسب رضایتمندی مردم و همفکری و همگرایی جهت اتخاذ تدابیر ویژه جهت حل مشکلات معیشتی و افزایش رفاه مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهبازی در دیدار نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی که در دفتر کار استاندار با حضور حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی و عربشاهی رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان برگزار شد، افزود: این نشست به منظور هماهنگی جهت جذب، تخصیص و توزیع بودجه استان صورت گرفت.

وی ادامه داد: در راستای همراهی و تعاملات استانی و ملی طی 3 سال اخیر توانسته ایم بودجه استان را به بهترین مسیر هدایت کنیم.

شهبازی گفت: بر این اساس نگاه مابه شهرستان های کمتر برخوردار استان همچون طالقان و اشتهارد معطوف شد و توانستیم با افزایش بودجه این شهرستان ها، به ارتقا زیرساخت های آنها توجه بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: همچنین امسال به شهرستان چهارباغ که به تازگی ارتقا یافته و در زمره شهرستان های البرز قرار گرفته بودجه جداگانه ای همچون سایر شهرستان ها اختصاص می یابد که این امر کمک شایانی به تقویت زیرساخت های چهارباغ خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حل مشکلات معیشتی و افزایش رفاه مردم

لزوم حل مشکلات معیشتی و افزایش رفاه مردم