مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-01سياسي

بانوی یزدی گل کاشت/اختصاص هزینه ختم به آزادی زندانی


بانوی یزدی مبلغ 100 میلیون ریال هزینه مراسم ختم همسر خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، مردم دارالعباده از دیرباز تاکنون در کمک به همنوع و یاری رساندن به نیازمندان شهره خاص و عام هستند و سعی کردند با ترویج فرهنگ قنوت و قناعت قدردان نعمات الهی باشند و با حمایت از نیازمندان دیگران را نیز در نعمات و برکت الهی سهیم کنند.

در همین راستا چندی است با اختصاص هزینه های مختلف برگزاری مراسم های گوناگون از جمله ختم و روضه خوانی، جشن عروسی و حتی خرید ازدواج، به ازادسازی زندانیان مالی غیرعمد پرداخته و برگ زرین دیگری بر افتخارات مردمان خطه کویر افزوده اند.

کمک به نیازمندان محبوس یکی از بارزترین ویژگی های مردم ایران است که نماد آن ایثارگری شهدای مدافع حرم و در راس آن ها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که این روحیه ایثارگری نشات گرفته از تفکر ولایتمداری و روحیه جهادی ایرانیان است.

بر همین اساس یک بانوی یزدی که علی رغم اصرار خبرنگار ما نخواست نام و تصویرش رسانه ای شود با اختصاص هزینه مراسم ختم همسرش به ستاد دیه، زمینه ازادی یک زندانی جرایم مالی غیرعمد را فراهم کرده است.

وی هدف از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند متعال و شادی روح همسر خود بیان کرد و اظهار کرد: نهادینه سازی فرهنگ کمک به نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی یزدی گل کاشت/اختصاص هزینه ختم به آزادی زندانی

بانوی یزدی گل کاشت/اختصاص هزینه ختم به آزادی زندانی