مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-01اقتصادي

علت منتفی شدن اکران تابستانه سینماها چه بود؟


سازمان سینمایی شرط حمایت از اکران های تابستانه را فروش حداقلی اعلام کرد، اما صاحبان فیلم های «دینامیت» و «درخت گردو» به دلیل مطمئن نبودن از میزان فروش فیلمشان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، طبق مصوبه شورای صنفی نمایش قرار بود دو فیلم دینامیت و درخت گردو از روزهای نهم و دهم تیرماه اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کنند.

طبق توافق صورت گرفته، قرار بود این فیلم ها مشمول بسته حمایتی سازمان سینمایی شوند، به این صورت که با عبور گیشه فیلم از مرز 2 میلیارد تومان، مبلغ یک میلیارد تومان به عنوان کمک دریافت کنند و پس از فروش 5 میلیارد تومان، کمک یک و نیم میلیارد تومانی هم شامل حال آن ها شود تا مجموعاً مبلغ 2.

5 میلیارد تومان کمک دریافت کنند.

اما شنیده ها حاکی از آن است که صاحبان فیلم های مذکور گفته اند ضمانتی مبنی بر فروش بالا و رسیدن به این ارقام وجود ندارد، بنابراین اصرار داشته اند که بدون پیش شرط، کمک مالی سازمان سینمایی را دریافت کنند! اما سازمان سینمایی در مقابل عمل انجام شده شورای صنفی نمایش مقاومت کرد و ترجیح داد این کمک را ضابطه مند کند.

سازمان سینمایی اعلام کرده است آمادگی همکاری با متقاضیانی را دارد که شرایط اعلام شده برای دریافت کمک پله کانی را بپذیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت منتفی شدن اکران تابستانه سینماها چه بود؟

علت منتفی شدن اکران تابستانه سینماها چه بود؟