مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-01اقتصادي

افزایش قیمت برق و گاز تعطیلی واحدهای «فولاد و سیمان» را به دنبال دارد


رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: افزایش قیمت آب، برق و گاز به ضرر تولید کنندگان است، این امر باعث افزایش هزینه تولید می شود و در نهایت باعث وارد شدن فشار بیشتر به مردم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانبخش شکری در جمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و تجاری استان، اظهار داشت: توقع ما از نمایندگان مجلس یک دستی و همراهی آنان با هم است، امری که منافعش به استان می رسد.

وی با بیان اینکه در اواخر دولت کنونی شاهد افزایش قیمت آب و برق و گاز هستیم، از این اتفاق که به ضرر تولید کنندگان است انتقاد کرد و گفت: این امر باعث افزایش هزینه تولید می شود و در نهایت باعث وارد شدن فشار بیشتر به مردم شود.

رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه ادامه داد: در برخی صنایع مانند فولاد و سیمان چون قیمت ها دستوری است و افزایش قیمت ممکن نیست، تولیدکنندگان لطمه بیشتری می خورند و اگر این روند ادامه داشته باشد بسیاری از واحد های تولید در این صنایع، تعطیل می شوند.

وی ضمن بیان اینکه قطعی برق لطمه های عدیده ای به واحدهای تولیدی زده است، گفت: در برخی واحد های تولید قطعی برق می تواند حتی باعث خسارات جانی شود.

شکری در پایان عدم همکاری مناسب برخی ارگان و سنگ اندازی آن ها گلایه کرد و گفت: برخی از روندهای بازرسی از واحد های تولیدی مناسب نیست و این گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت برق و گاز تعطیلی واحدهای «فولاد و سیمان» را به دنبال دارد

افزایش قیمت برق و گاز تعطیلی واحدهای «فولاد و سیمان» را به دنبال دارد