مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-01سياسي

کوبیدن بر طبل وعده ها تمام شد؛ وقت عمل است


انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قوچان با مشارکت حدود 58 درصدی مردم به پایان رسید، حال منتخبین در شورای اسلامی دوره ششم که در دوران تبلیغات بر طبل وعده های رنگارنگ می کوبیدند باید بدانند که وقت شعار تمام شده و زمان عمل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، مجید جعفری مقدم؛ فعال سیاسی و رسانه ای در یادداشتی کوتاه به مسئله پایان رقابت های انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در قوچان و آغاز فصل رفاقت ها و عمل کردن به وعده ها توسط منتخبین مردم در شوراهای اسلامی پرداخته است.

در این یادداشت آمده است: 20 خرداد 1400 آغاز ماراتن رسمی تبلیغاتی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بود و 84 کاندیدا در قوچان خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند تا اصلح ترین آن ها بتوانند وارد گود خدمت شده و 7 صندلی خادمی به مردم را از آن خود کنند.

جدای از اینکه برخی کاندیداها از هفته ها و شاید ماه ها قبل و پیش از اجازه رسمی برای فعالیت های تبلیغاتی به دنبال معرفی و عرض اندام در فضای مجازی و نوعاً فضای حقیقی بودند اما بیشتر آن ها در تمام این زمان ها برای جلب آرای مردمی به سمت دادن وعده های رنگارنگ و نوعاً ارائه برنامه رفته بودند.

شاید بسیاری از کاندیداها به جای شرکت در مسابقه خدمت به مردم در شورای شهر، می توانستند در مناصب اداری و غیر ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوبیدن بر طبل وعده ها تمام شد؛ وقت عمل است

کوبیدن بر طبل وعده ها تمام شد؛ وقت عمل است