مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-01فرهنگي

در مراسم تقدیر از مجید مجیدی و عوامل فیلم خورشید چه گذشت؟


رییس فرهنگستان هنر، در مراسم اکران فیلم سینمایی «خورشید» و تجلیل از دست اندرکاران فیلم، اولین لوح ویژه فرّ فرهنگستان هنر را به مجید مجیدی اهدا کرد و گفت: - در مراسم تقدیر از مجید مجیدی و عوامل فیلم "خورشید" چه گذشت؟ رییس فرهنگستان هنر، در مراسم اکران فیلم سینمایی خورشید و تجلیل از دست اندرکاران فیلم، اولین لوح ویژه فرّ فرهنگستان هنر را به مجید مجیدی اهدا کرد و گفت: این فیلم نشان داد که کودکان کار گنج واقعی شهرند و مجید مجیدی گنج یاب و گنج شناس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، مراسم اکران فیلم سینمایی خورشید و تجلیل از عوامل فیلم، عصر روز چهارشنبه، 9 تیر 1400، در سالن ایرانِ فرهنگستان هنر برگزار شد.

در این مراسم بهمن نامورمطلق، رییس فرهنگستان هنر؛ غلامعلی حدادعادل، رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی؛ مجید مجیدی، کارگردان فیلم؛ علی نصیریان، بازیگر فیلم؛ تعدادی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ بعضی از اعضای پیوسته فرهنگستان هنر؛ و جمعی از دست اندرکاران فیلم حضور داشتند.

بهمن نامورمطلق، رییس فرهنگستان هنر، پس از اکران فیلم در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از حضور میهمانان گرامی و دست اندرکاران تولید فیلم گفت: با فیلمی خوب و استثنایی روبه رو بودیم و از دیدن آن لذت بردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مراسم تقدیر از مجید مجیدی و عوامل فیلم خورشید چه گذشت؟

در مراسم تقدیر از مجید مجیدی و عوامل فیلم خورشید چه گذشت؟