مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-01سياسي

اظهارات انتخاباتی برخی افراد شخصی است و ارتباطی با سپاه ندارد


سپاه ولیعصر خوزستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد اظهارنظرها برای اقدامات و تلاش های سپاه همواره از طریق مبادی رسمی نهاد روابط عمومی اعلام می شود و بیان مواضع توسط افراد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در پی حماسه آفرینی مردم در انتخابات تقدیر و برخی از اظهار نظرهای انتخاباتی وابسته به سپاه را رد و شخصی دانست.

در این بیانیه آمده است که انتخابات 28 خرداد حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی را با حضور پرشور و حماسی امت قهرمان ایران اسلامی رقم زد و بار دیگر توطئه ها ی دشمنان قسم خورده مردم و نظام اسلامی شکست خورده و مفتضحانه عقب نشینی کرده و در صدد تلاش های مذبوحانه دیگری هستند.

در این بیانیه افزوده شده است که: آنچه در این حماسه مهم است پیروزی ملت و شکست دشمنان اسلام، ایران و انقلاب اسلامی است.

لازمه بهره برداری از این عنایت الهی که با رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) نیاز و ضروری است وحدت و یکپارچگی همه آحاد مردم، نهادها، سازمان ها و ارگان ها برای ساختن ایرانی آباد و امید آفرین است.

همچنین افزوده شده: سپاه پاسداران در استان خوزستان مانند همیشه در کنار مردم برای برقراری امنیت و حضور حداکثری در عرصه های مختلف با کمک بسیج مردمی تا پای جان آماده جانفشانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات انتخاباتی برخی افراد شخصی است و ارتباطی با سپاه ندارد

اظهارات انتخاباتی برخی افراد شخصی است و ارتباطی با سپاه ندارد