مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-01ورزشي

پای دکتر مصدق به فوتبال کشیده شد


در نگاه اول به نظر می رسد ماجرای بازی دو تیم فوتبال تاج و رئال مادرید را می بینیم ولی قصه، درباره کودتای 28 مرداد است و دکتر مصدق هم در جایگاه مربی تیم فوتبال قرار گرفته است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سجاد داغستانی، نویسنده و کارگردان نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر دلبسته تاریخ معاصر و موضوعات اجتماعی است.

او در این نمایش سه ماجرا در سه مقطع از تاریخ معاصر ایران را روایت می کند ولی برای پرهیز از خستگی مخاطب، روایت های خود را به شکلی فانتزی ارایه می دهد.

این نمایش اثری اپیزودیک است که این روزها در چندمین نوبت اجرای خود و برای سومین بار در تالار انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می رود.

نمایش نامبرده با روایتی از قصه تجاوز یک پدر به دخترش در دهه 90 آغاز می شود و اپیزود دوم آن داستان عاشقانه ای در دهه 60 است که طی آن جوانی که به مایکل جکسون علاقه دارد، درگیر رقابتی عاشقانه می شود.

اولین اپیزود این نمایش نیز درباره کودتای 28 مرداد است اما داستان کودتا در بازی دو تیم فوتبال تاج و رئال مادرید رخ می دهد و در این بستر فانتزی، اطلاعات زیادی به تماشاگر ارایه می شود.

داغستانی همزمان با اجرای این نمایش در گفتگو با ایسنا از علاقه مندی خود به موضوعات اجتماعی و دلایل استقبال تماشاگران از این نمایش می گوید و توضیح می دهد چگونه می توان بدون حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای دکتر مصدق به فوتبال کشیده شد

پای دکتر مصدق به فوتبال کشیده شد