مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-01سياسي

خطرات یکدست شدن قوا از نگاه محمود صادقی


محمود صادقی نماینده تهران در مجلس دهم خاطرنشان کرد: یکدست شدن قوا عملا هم باعث کاهش سرمایه اجتماعی و هم باعث محروم شدن مدیریت کشور از مشارکت بخش قابل توجهی از نیروهای سیاسی در بدنه اجتماعی می شود که این کار خطرناک برای کشور بسیار ضایعه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جریان اصلاحات باید از فرصت دوری از قدرت برای بازسازی خودش و نیروهایش استفاده کند و دست به یک اصلاح بزند.

محمود صادقی درباره این که گفته می شود برای اداره کشور بد نیست تمامی ارکان یکدست شود و حتی اگر برخی از جریان های سیاسی هم در این مابین حذف شوند مسئله ای پیش نمی آید، گفت: در گذشته ما چنین وضعیتی را در دولت های نهم و دهم تجربه کردیم، حال سوال اینجاست اگر یکدست شدن قوا به معنای این باشد که یک اراده ای در کشور به صورت برنامه ریزی شده بنا بر حذف جناح های سیاسی و همسو کردن قوا داشته باشد، این خطرناک است.

یکدست شدن قوا باعث کاهش سرمایه اجتماعی می شود این نماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: یکدست شدن قوا عملا هم باعث کاهش سرمایه اجتماعی و هم باعث محروم شدن مدیریت کشور از مشارکت بخش قابل توجهی از نیروهای سیاسی در بدنه اجتماعی می شود که این کار خطرناک برای کشور بسیار ضایعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرات یکدست شدن قوا از نگاه محمود صادقی

خطرات یکدست شدن قوا از نگاه محمود صادقی