مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-01اقتصادي

199 هزار تن کالا از مرزهای آذربایجان غربی ترانزیت شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 199 هزار تن کالا طی سه ماه نخست امسال از مرزهای استان ترانزیت شده است.

- با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری 108 هزار تن ترانزیت ورودی و نزدیک به 91 هزار تن ترانزیت خروجی در پایانه های مرزی استان ثبت شد، اظهار کرد: بیشترین رشد ترانزیت خروجی متعلق به بازرگان با بیش از سه هزار درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده و امسال 81 هزار تن کالا در این مرز ترانزیت شده است.

وی با بیان اینکه 54 ترانزیت ورودی و 46 درصد ترانزیت خروجی بوده است، افزود: ترانزیت ورودی در استان طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 665 درصد و ترانزیت خروجی نیز 2 هزار و 400 درصد رشد داشته است.

شکری با اشاره به بازگشایی مرزها و انجام ترانزیت کالا با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، گفت: با توجه به بازگشایی مرزها و انجام ترانزیت کالا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شاهد رشد چشمگیر تناژ ترانزیت ورودی و خروجی کالا در مرزهای استان هستیم.

وی به رشد تناژ صادرات و واردات در سه ماهه سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل آن اشاره کرد و اظهار کرد: در این مدت رشد تناژ صادرات بالغ بر 270 درصد و رشد تناژ واردات نزدیک به 439 درصد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

199 هزار تن کالا از مرزهای آذربایجان غربی ترانزیت شد

199 هزار تن کالا از مرزهای آذربایجان غربی ترانزیت شد