مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-01بين الملل

پامپئو: خطر نشت چیز دیگری از آزمایشگاه ووهان وجود دارد


وزیر خارجه سابق آمریکا که خود از اشاعه دهندگان ادعای نشت آزمایشگاهی کرونا بوده، مدعی شده با توجه به این که آزمایشگاه ووهان چین همچنان فعالیت می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا در دوره ترامپ و از طرفداران جدی تئوری ادعایی که ویروس ، پامپئو در ادامه، ادعاها مبنی بر این که چین در خصوص این همه گیری پنهانکاری کرده را تکرار کرد و افزود: حزب کمونیست چین در سرپوش گذاشتن در خصوص ریشه همه گیری کرونا نقش داشته و پکن شاهد مرگ پزشکان و ناپدید شدن روزنامه نگاران بوده است.

  این ادعاها در حالی است که سخنگوی وزارت خارجه چین عصر دوشنبه در نشستی خبری گفت، چین بارها و بارها تاکید کرده که ردیابی منشا کرونا موضوعی علمی است و نباید سیاسی شود.

وانگ ونبین از سخنگویان وزارت خارجه چین در بخشی از این نشست خبری درباره اتهام زنی های آمریکا به چین در زمینه منشاء کرونا گفت، ایالات متحده دانشمندان را تحت فشار قرار داد تا از فرضیه نشت آزمایشگاهی حمایت کنند.

این نشان می دهد که ایالات متحده به جای جستجوی منشأ علمی این قضیه، فقط به این فکر می کند که چگونه مسئولیت را به گردن چین بیندازد.

این دپیلمات چینی ادامه داد، ماسیمو گالی رییس بخش بیماری های عفونی در بیمارستان لوییجی ساکو وابسته به دانشگاه میلان  گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو: خطر نشت چیز دیگری از آزمایشگاه ووهان وجود دارد

پامپئو: خطر نشت چیز دیگری از آزمایشگاه ووهان وجود دارد