مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 03:152021-06-30سياسي

تامین اعتبار تکمیل بزرگ ترین پروژه بهداشتی درمانی بندرعباس در اولویت


فریدون همتی استاندار هرمزگان به همراه احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، طی دیدار با حمید پور اصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، - ایسنا/هرمزگان فریدون همتی استاندار هرمزگان به همراه احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، طی دیدار با حمید پور اصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، تامین اعتبار تکمیل پروژه بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس را پیگیری کردند.

فریدون همتی در این دیدار، تخصیص کامل اعتبار توازن منطقه ای استان هرمزگان به میزان 180 میلیارد تومان و همچنین تخصیص تسهیلات ماده 56 به میزان 200 میلیارد تومان را در راستای تکمیل پروژه بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس، مورد پیگیری و تاکید قرار داد.

وی گفت: برای تکمیل بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس، به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های درمانی در کشور پیگیر تامین 400 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

استاندار هرمزگان افزود: روند ساخت این بیمارستان با یک کار جهادی و به صورت شبانه روزی در حال انجام است تا فاز نخست این بیمارستان در سال جاری به بهره برداری برسد و به سرعت تکمیل شود.

همتی با اشاره به بخش های قابل افتتاح در فاز اول این پروژه، بیان کرد: در طبقه همکف ساختمان شماره یک، درمانگاه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار تکمیل بزرگ ترین پروژه بهداشتی درمانی بندرعباس در اولویت

تامین اعتبار تکمیل بزرگ ترین پروژه بهداشتی درمانی بندرعباس در اولویت