مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 02:102021-06-30اجتماعي

اجرای طرح تداوم یادگیری و آموزش ویژه نوآموزان در یزد


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزدگفت: طرح تداوم یادگیری وآموزش برای نوآموزانی که در سال تحصیلی 1400-1399 نتوانستند به آموزش و فعالیت های دوره پیش دبستانی دسترسی پیدا کنند اجرا می گردد.

- سعیده بهادرزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد اظهار کرد: برگزاری دوره پیش دبستان در مناطق دو زبانه روستایی و شهری و تداوم فعالیت های آموزشی و پرورشی دوره پیش دبستانی در شرایط سخت کرونایی و همچنین تهیه بسته آموزشی  برای نوآموزان دوره پیش دبستانی را از اولویت های آموزش و پرورش استان برشمرد.

 وی افزود: با توجه به اهمیت آموزش و پرورش کودکان دوره پیش دبستانی و در راستای توسعه عدالت آموزشی این معاونت در  تابستان 1400، اقدام به برگزاری کلاس های پیش دبستانی برای نوآموزان بازمانده از دوره یک ساله پیش دبستانی می نماید.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به شرایط موجود بر اساس رنگ بندی ابلاغی ستاد کرونای استان کلاس ها به صورت حضوری، غیرحضوری و ترکیبی با بهره مندی از شبکه شاد برگزار می گردد.

وی با تأکید بر اهمیت آموزش های دوره پیش دبستانی در رشد همه جانبه کودکان و موفقیت تحصیلی آنان در مقاطع بالاتر تصریح کرد:خانواده های نوآموزان و مدیران مدارس ابتدایی باید نسبت به معرفی دانش آموزان پایه اول فاقد تجربه پیش دبستانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تداوم یادگیری و آموزش ویژه نوآموزان در یزد

اجرای طرح تداوم یادگیری و آموزش ویژه نوآموزان در یزد