مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 02:102021-06-30پزشكي

افزایش 14 درصدی شمار بستری های کرونا در هرمزگان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با هشدار نسبت به وضعیت صعودی شیوع کرونا در استان گفت: در شبانه روز گذشته ، شمار بستری های کرونا در هرمزگان نسبت به روز قبل تر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر فاطمه نوروزیان چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 205 مبتلای جدید در بیمارستان های هرمزگان بستری شدند و مجموع بستری های کرونا در استان به 718 نفر رسید که یک رکورد جدید در شمار مبتلایان بستری است.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان ها شاهد تکمیل ظرفیت بخش های کووید 19 هستیم، خاطرنشان کرد: از مجموع بستری های کرونا در استان حال 20 نفر بسیار وخیم گزارش شده و پزشکان امید چندانی به بهبود آنها ندارند.

این مقام مسوول تصریح کرد: یکی از مهمترین دلایل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان، عادی انگاری شرایط و بی توجهی مردم به رعایت پروتکلهای بهداشتی است که نسبت به سال قبل بیشتر شده است.

نوروزیان ادامه داد: تابستان سال گذشته در بدترین روزها ما شاهد بستری شدن 590 نفر در بیمارستان های استان بودیم، اما امسال این رقم هر بار افزایش یافته و در حال حاضر به مرز 800 نفر رسیده است.

وی بیان داشت: اگرچه در حال حاضر واکسیناسیون کرونا در هرمزگان طبق برنامه در حال انجام است، اما هنوز تا پوشش کامل همه جامعه زمان زیادی باقی مانده و تنها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 درصدی شمار بستری های کرونا در هرمزگان

افزایش 14 درصدی شمار بستری های کرونا در هرمزگان