مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 18:452021-06-30اقتصادي

کمک 23 میلیارد تومانی خیرین به مراکز نیکوکاری


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: خیرین زنجانی در سه ماهه نخست امسال 23 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: راهبرد اصلی کمیته امداد بهره گیری از توان مردم با هدف ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش برای توانمندسازی جامعه هدف از طریق توان مراکز نیکوکاری است.

وی ایجاد مراکز نیکوکاری را از اقدامات مهم و اثربخش کمیته امداد استان عنوان کرد و افزود: این مراکز در مساجد و دستگاه های اجرایی تشکیل می شود که یکی از مهم ترین نکات در ارتباط با فعالیت این مراکز مدیریت آن توسط مردم است به طوری که جمع آوری کمک ها و توزیع آن به صورت کامل توسط خود آن ها با رعایت کرامت انسانی انجام می شود.

صفری با اشاره به کارکردهای خوب مراکز نیکوکاری در حوزه رسیدگی به خانواده های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند، گفت: مراکز نیکوکاری به عنوان تشکل های مردمی و به عنوان بازوان اجرایی این نهاد سبب گره گشایی از مشکلات نیازمندان و موجب همدلی واحیای مسؤولیت های اجتماعی در جامعه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه راهبرد کمیته امداد ایجاد درآمد باثبات و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، افزود: با ایجاد 137 مرکز نیکوکاری در استان زنجان تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 23 میلیارد تومانی خیرین به مراکز نیکوکاری

کمک 23 میلیارد تومانی خیرین به مراکز نیکوکاری