مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 18:102021-06-30اقتصادي

تولید انیمیشن در قم قوت می گیرد


مسئول تیم ایده نامیرا از تیم ایده های مستقر در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، از طراحی خط صنعتی تولید انیمیشن خبر داد.

- ایسنا/قم مسئول تیم ایده نامیرا از تیم ایده های مستقر در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، از طراحی خط صنعتی تولید انیمیشن خبر داد.

امین لادن از طراحی خط صنعتی تولید انیمیشن خبر داد و عنوان کرد: از طریق آشنایی با مسأله خط صنعتی انیمیشن که به تولید انبوه انیمیشن منجر خواهد شد، و پس از بررسی های مختلف، به مزیت های این طرح دست پیدا کردیم که از جمله آنها کاهش هزینه تولید و افزایش سرعت در تولید است که تولید انیمیشن را توجیه پذیر می کند.

مسئول تیم ایده نامیرا ضمن انتقاد از دولتی بودن ساختار تولید انیمیشن در کشور گفت: در ایران مشکلی تحت عنوان دولتی بودن ساختار تولید انیمیشن وجود دارد، یعنی سفارش دهنده صرفاً دولت است، البته در دو سال اخیر این مشکل در حال رفع بوده و سفارشات به بخش خصوصی منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت محتوایی موجود در قم و پتانسیل های این شهر، در صدد راه اندازی خط تولید انیمیشن درآمدیم و وارد بحث تولید صنعتی انیمیشن شدیم که ان شاءالله بتوانیم در سال جاری به بالای 100 یا 200 دقیقه تولید انیمیشن در ماه برسیم و این طرح در رویکردهای بلند مدت، به 600 دقیقه خواهد رسید که پویایی تیم در تولید انی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید انیمیشن در قم قوت می گیرد

تولید انیمیشن در قم قوت می گیرد