مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 17:452021-06-30سياسي

حماسه ای بزرگ در میانه یک نا معادله


اگر از گروهک های ضد انقلابی که هویتی غیر از کاسه لیسی دشمنان بیرونی ندارند و برخی از اجق وجق های داخلی که برای مطرح شدن خودشان را به در و تخته می زنند صرفنظر کنیم که در واقع نیز عددی نیستند که داخل آدم حساب شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس 1400 را باید در این نامعادله ! به ارزیابی نشست و در این باره گفتنی هایی هست؛ بخوانید! 2- انتخابات 1400 رخدادی شبیه جنگ احزاب (جنگ خندق) در صدر اسلام بود.

در جنگ احزاب همه دشمنان ریز و درشت اسلام، تصمیم گرفتند اختلافات بعضاً فراوانی که با یکدیگر داشتند را کنار بگذارند و تمامی توان خود را برای مقابله با اسلام نوپای آن روز به کار بگیرند چرا که اسلام ظلم ستیز را اصلی ترین دشمن خود می دانستند (و حق داشتند).

و اینگونه بود که همه آنها، از مشرکان، اشراف و برده داران گرفته تا یهودیان و پیروان سایر ادیان به هم پیوستند و علیه اسلام، سپاه پر شماری آراستند و به مدینه النبی(ص) که پایگاه اسلام نوپای آن روز بود، یورش آوردند.

آن روزها هم کسی گمان نمی کرد مشرکان بت پرست و طوایفی از یهودیان خدا پرست که با یکدیگر اختلاف بنیادین داشتند، به ائتلاف برسند، ولی رسیدند!نزدیک به دو سال قبل از انتخابات 1400 ائتلاف دشمنان اسلام و انقلاب شکل گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه ای بزرگ در میانه یک نا معادله

حماسه ای بزرگ در میانه یک نا معادله