مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 16:152021-06-30حوادث

کشف یک تن مواد مخدر در 3 ماه ابتدایی 1400 در چهارمحال و بختیاری


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از یک تن مواد مخدر در سه ماه ابتدایی سال جاری در استان کشف شده است.

- سلیمان ریاحی امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: در سه ماه ابتدایی سال جاری بیش از یک تن انواع مواد مخدر در طرح های پاکسازی نقاط آلوده و ایجاد تورهای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی استان کشف شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عمده تلاش پلیس کشف محموله های در حال جا به جایی مواد مخدر قبل از توزیع در بین خرده فروشان است که در این راستا با توجه به عبور مسیر ترانزیتی اتصال استان های جنوبی به استان های مرکزی کشور از چهارمحال و بختیاری بیشترین آمار کشفیات مواد مخدر در این مسیر صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش های شبانه روزی و سختی بسیار در امر مبارزه با مواد مخدر در حال حاضر جاده ها و شهرها برای قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر ناامن شده اما مهم ترین موضوعی که به صورت ریشه ای باعث درمان معضل مواد مخدر می شود فرهنگسازی در این زمینه است.

ریاحی اظهار داشت: در حال حاضر 26 نفر در چهارمحال و بختیاری در راستای مبارزه با مواد مخدر به درجه رفیع شهادت رسیده اند و تعداد بالایی مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن مواد مخدر در 3 ماه ابتدایی 1400 در چهارمحال و بختیاری

کشف یک تن مواد مخدر در 3 ماه ابتدایی 1400 در چهارمحال و بختیاری