مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 15:352021-06-30سياسي

پیروزی این دوره از انتخابات مانند آزادسازی خرمشهر بود


در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری آنچنان که خداوند بزرگ خرمشهر را آزاد کرد کشور ما را از دست کسانی که بی کفایتی آن ها زبانزد شده بود نیز به دست شما مردم آزاد نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،  علیرضا زاکانی، رییس مرکز پژوهش ها و نماینده مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش در مصلی اهواز اظهار کرد: اهواز رزمنده پرور و ستون فقرات دفاع مقدس در روزهای سخت 8 سال جنگ تحمیلی بود.

رییس مرکز پژوهش ها در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری آنچنان که خداوند بزرگ خرمشهر را آزاد کرد کشور ما را از دست کسانی که بی کفایتی آن ها زبانزد شده بود به دست شما مردم آزاد نمود.

وی افزود: این لطف خدا و هدیه اهل بیت و به ویژه امام رضا (ع) بود که به ما توفیق داد رییس جمهوری از سلاله پیامبر اسلام و عنصری با کارنامه موفق 42 ساله با یک برنامه دقیق برای حرکت در جهت اصلاح وضع موجود و در تبعیت از ولی و در راستای خدمت به مردم داشته باشیم.

زاکانی گفت: به هر حال امروز صحبت از دولت مردمی در تراز انقلاب اسلامی است که باید به 42 سال گذشته رجوع کند و خوبی ها و عظمت های راه طی شده را دریابد تا با تکیه بر آن ها بر پلشتی ها و زنگارهای موجود در جامعه بشورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی این دوره از انتخابات مانند آزادسازی خرمشهر بود

پیروزی این دوره از انتخابات مانند آزادسازی خرمشهر بود