مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 15:052021-06-30اجتماعي

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در غرب استان تهران


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در غرب استان تهران خبر داد.

- ، سرهنگ حامد محمودی در جمع خبرنگاران از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در غرب استان تهران خبر داد و با بیان اینکه دست کاری و مخدوش کردن پلاک خودرو جرم است گفت: به منظور پیشگیری از تضییع حقوق افراد بی گناه که بعضاً جریمه ای به صورت ناروا برای وسیله نقلیه آنان ثبت می شود و همچنین به جهت پیشگیری از سو استفاده افراد معدودی که با قصد ارتکاب تخلف و احیاناً جرم نسبت به دستکاری و پوشاندن پلاک اقدام می کنند برخورد قاطع با متخلفین که باعث کاهش این گونه تخلفات می شود از مورخه5 تیرماه 1400 در دستور کار این پلیس قرار گرفته و با تخلفاتی که در این زمینه رخ می دهد برخورد می شود.

وی ادامه داد: این گونه خودروها برای مدت طولانی در پارکینگ توقیف و راننده خاطی نیز به دلیل مخدوش کردن پلاک برای اجرای ماده 720 قانون مجازات اسلامی (بخش تعزیرات) به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

محمودی گفت: مخدوش کردن پلاک نشان می دهد که راننده قصد انجام تخلفی خاص با خودرو دارد که این تخلف می تواند در حوزه رانندگی یا خارج از آن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در غرب استان تهران

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در غرب استان تهران