مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 14:552021-06-30سياسي

ضریح امام حسین(ع) در سرداب مقدس توسط اصفهانی ها ساخته می شود


رییس بازسازی عتبات استان اصفهان گفت: امروز فرصت بی بدیل ساخت ضریح امام حسین(ع) در سرداب مقدس به اصفهان تفویض شده است که ساخت آن سند افتخاری برای این استان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسکری عصر امروز در همایش خیران و خادمان امام حسین(ع) در دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: بازسازی و توسعه عتبات جلوه ای از ارادت، عقبه فکری و تمدنی ایران اسلامی و فرصتی برای توسعه فرهنگ اهل بیت(ع) است.

رییس بازسازی عتبات استان اصفهان با اشاره به جسارت های دشمنان اسلام به عتبات اهل بیت(ع) و خدمات صورت گرفته در طول تاریخ، افزود: باعث افتخار شیعیان ایران و جهان است که پس از باز شدن راه عتبات به برکت خون شهدا، بیش از 200 طرح در عتبات عالیات اجرا شده است.

وی با اشاره به الگو بودن استان اصفهان در ایام محرم و صفر گفت: بیش از 40 درب حرم اهل بیت(ع) توسط هنرمندان اصفهان ساخته شده است و امروز فرصت بی بدیل ساخت ضریح امام حسین(ع) در سرداب مقدس به اصفهان تفویض شده است که ساخت آن سند افتخاری برای این استان خواهد بود.

عسکری افزود: برغم اینکه خیران برخی شهرستان های استان اعلام آمادگی کردند هزینه کل طرح را تقبل کنند ولی پیشنهاد ستاد استان این بود که با مشارکت عموم مردم این طرح ها اجرا شود تا زمینه مشارکت خیر و نیکوکاری آحاد جامعه فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریح امام حسین(ع) در سرداب مقدس توسط اصفهانی ها ساخته می شود

ضریح امام حسین(ع) در سرداب مقدس توسط اصفهانی ها ساخته می شود