مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 11:202021-06-30حوادث

مهار آتش سوزی 2.5 هکتار از گندم زار قلعه حسن لو در ارومیه


رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش سوزی 2.

5 هکتار از گندم زار منطقه قلعه حسن لو مهار شد.

- ابراهیم شاد قوشچی در گفت و گو با ایسنا افزود: آتش سوزی که در 2ونیم هکتار از گندم زار های بین قلعه حسن لو و حیدر لو ارومیه رخ داد مهار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن منطقه آتش سوزی به ایستگاه شماره 7 آتش نشانی سریعا نیروهای این ایستگاه به منطقه اعزام و به دلیل گسترش آتش سوزی و وسیع بودن منطقه با ایجاد خط آتش و شخم زدن زمین آتش را مهار واز گسترش آتش به ده ها هکتار از مزارع گندم منطقه جلوگیری کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با تاکید به اینکه خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی نداشت، خاطر نشان کرد: هرچند حادثه غیر عمدی اعلام شده با این وجود علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

شاد قوشچی با تاکید به اینکه در سال جاری تعداد موارد آتش سوزی نسبت به مدت مشابه سال قبل خود حدود 6درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: در سال جاری بیش از 650 مورد حادثه از جمله آسانسور، آتش سوزی جنگل، مراتع، کارگاه ، تصادف در ارومبه رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه علت بیشتر آتش سوزی ها بی توجهی مردم به خاموش کردن آتش بعد از استفاده است، یاد آور شد: با توجه به گرم شدن هوا و خشکسالی های اخیر شهروندان از روشن کردن آتش در مزارع ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی 2.5 هکتار از گندم زار قلعه حسن لو در ارومیه

مهار آتش سوزی 2.5 هکتار از گندم زار قلعه حسن لو در ارومیه