مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 11:152021-06-30سياسي

لزوم تقویت انسجام درونی و هماهنگی هیأت های ذهبی قبل از محرم


مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات کشور گفت: پیش از محرم 1400، تقویت انسجام درونی و هماهنگی بین هیئات مذهبی، هم افزایی شبکه های هیأت های کشور برای جریان سازی در راستای اهداف اسلام ناب و انقلاب اسلامی ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات کشور بعدازظهر امروز در دومین نشست شورای هماهنگی شبکه های هیأت و تشکل های دینی کشور که با هدف هم افزایی و هماهنگی های محرم سال 1400 در در مجتمع نور گلستان، برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شبکه سازی هیأت های مذهبی و هم افزایی بیشتر هیأت ها ضرورت دارد.

* منافات شکل و اساس تشکیل هیأت های مذهبی با سکولاریسم وی هدف از تشکیل این نشست را ضمن تقویت انسجام درونی و هماهنگی بین هیأت های مذهبی، هم افزایی شبکه های هیأت های کشور برای جریان سازی در راستای اهداف اسلام ناب و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: فراخوان ایده ویژه محرم سال 1400 یکی از مسائل مهم و در دستور کار اسلامی و باورهای اعتقادی است.

مدیرکل تشکل های دینی نقش هیأت های مذهبی در مسئله حضور حداکثری در انتخابات 1400 را مجاهدانه دانست و خاطرنشان کرد: شکل و اساس تشکیل هیأت های مذهبی با سکولاریسم منافات دارد و امروز نقش آفرینی هیأت های و تشکل های دینی در صدور اسلام ناب و مبانی انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت انسجام درونی و هماهنگی هیأت های ذهبی قبل از محرم

لزوم تقویت انسجام درونی و هماهنگی هیأت های ذهبی قبل از محرم