مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 10:502021-06-30حوادث

استراد اموال سرقتی باید در اولویت باشد


استرداد اموال سرقتی باید در اولویت قرار گیرد هرچند براساس گزارش های ارائه شده در این رابطه اقدامات لازم صورت گرفته است، - به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در جمع کارکنان پلیس آگاهی افزود: استرداد اموال سرقتی باید با برنامه ریزی اصولی و دقیق مورد اهتمام ویژه قرار گیرد چرا که مردم باید در جامعه امنیت را احساس کنند و به دنبال افزایش احساس امنیت اعتماد به پلیس نیز ارتقاء خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: برای کاهش سرقت بایستی سهم سایر دستگاه ها نیز مشخص شود، این امر نیازمند یک کار علمی و نقشه راه است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس آگاهی، پلیسی، تخصصی، حرفه ای و تاثیرگذار در امنیت و آرامش مردم است، گفت: لازم است که این پلیس برای انجام مطلوب ماموریت ها به تجهیزات و فناوری های روز مجهز شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولیت پذیری و عدالت محوری از ویژگی های بارز دکتر شهید بهشتی بود عنوان کرد: ایشان فردی نابغه و دارای تفکر سیستمی و تشکیلاتی بودند و در تهیه قانون اساسی نقش بسیار تاثیرگذاری داشتند.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه ما نیز بایستی مسئولیت پذیری و عدالت محوری را در راس تمامی امور قرار دهیم، اظهار داشت: زمانی که مسئولیت و ماموریتی بر عهده ما قرار می گیرد باید در آن با تمام توان از حقوق مردم دفاع و با فساد و بی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراد اموال سرقتی باید در اولویت باشد

استراد اموال سرقتی باید در اولویت باشد