مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-30اقتصادي

اجرای 23طرح صنعتی با سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد در خراسان جنوبی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اجرای 23 طرح صنعتی در استان با سرمایه گذاری 13 هزار و 45 میلیارد تومان خبر داد.

- ، عباس جرجانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز صنعت و معدن اظهارکرد: 4 طرح کنسانتره زغالسنگ و تولید کک با سرمایه گذاری بالغ بر 1,600 میلیارد تومان و اشتغال 500 نفر در استان اجرا شده است.

وی با اشاره به ایجاد سه طرح فراوری منیزیت با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومان عنوان کرد: سه طرح استحصال طلا با سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان نیز در استان در حال احداث است.

وی با اشاره به در دست احداث بودن 5 طرح زنجیره ارزش افزوده فولاد و تولید گندله آهن در استان گفت: سرمایه گذاری این طرح ها بالغ بر 7 هزار و 500 میلیارد تومان بوده که برای یک هزار و 100 نفر اشتغال ایجاد می کند.

به گفته وی بخش احیای فولاد قاینات آماده بهره برداری است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه سه طرح جدید استیل کورد، ریسندگی و بافندگی با سرمایه گذاری بالغ بر 1,200 میلیارد تومان در استانایجاد خواهد شد، بیان کرد: طرح توسعه کویر تایر با سرمایه گذاری 20 میلیون یورو در حال احداث است.

وی طرح توسعه کاشی و سرامیک دو طرح تولید را از دیگر پروژه های در حال احداث برای توسعه بخش صنعت استان اعلام کرد و ادامه داد: طرح تکمیل مطالعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 23طرح صنعتی با سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد در خراسان جنوبی

اجرای 23طرح صنعتی با سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد در خراسان جنوبی