مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-30سياسي

لیست نهایی شوراهای شهرستان پردیس اعلام شد/حذف یک عضو شورا


بررسی های شکایات نامزدهای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان پردیس به اتمام رسید و تغییراتی در لیست اولیه به وجود آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص نتیجه بررسی شکایت کاندیداهای شوراهای اسلومی شهرهای شهرستان پردیس، اظهار کرد: حساسیت برگزاری انتخابات بسیار بالا است و به خصوص انتخابات شوراهای شهر در شهرستان پردیس و با توجه به سوابق گذشته، اقدامات بسیار خوب و موثری هم قبل و هم در روز انتخابات برای جلوگیری از این تخلفات انجام شد.

فرماندار پردیس گفت: در نتیجه بسیاری از مشکلات و تخلفاتی که پیش بینی می شد کاهش محسوسی داشت و به دلیل اینکه با جدیت مسائل روز انتخابات و تخلفات را مورد بررسی، رصد، پیگیری و برخورد قرار دادیم حساسیت بیشتری ایجاد شد.

وی افزود: این حساسیت در بین مردم از این حیث به وجود آمد که شاید تخلفات بسیاری صورت گرفته است اما در واقعیت اینگونه نبود و تخلفات صورت گرفته معدود و البته غیرقابل قبول بودند و هیچ تخلفی شایسته و زیبنده شهرها نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس بیان کرد: پس از اعلام نتایج اولیه، ظرف مدت 48 ساعت مهلت قانونی شکایات برخی کاندیداها و شهروندان واصل شد و با حضور اعضای هیئت اجرایی و مسئول هیئت نظارت بر انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست نهایی شوراهای شهرستان پردیس اعلام شد/حذف یک عضو شورا

لیست نهایی شوراهای شهرستان پردیس اعلام شد/حذف یک عضو شورا