مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 10:202021-06-30فرهنگي

قهرمان اصغر فرهادی در لیست 10 فیلمی که باید دید


منتقد نشریه هالیوود ریپورتر در مطلبی به معرفی 10 فیلم مهم از کارگردانان طراز اول حاضر در جشنواره کن پرداخته که سینمادوستان در انتظار تماشای آنها هستند.

- جی پلاس ، جشنواره فیلم کن پس از یک سال وقفه به دلیل همه گیری ویروس کرونا از 6 جولای (15 تیر) هفتاد و چهارمین دوره خود را با نمایش فهرستی از آثار کارگردان سرشناس سینما بویژه در بخش رقابتی کلید خواهد زد.

ایسنا نوشت؛ دیوید رونی منتقد ارشد هالیوود ریپورتر به معرفی 10 فیلم برجسته و مهم در بخش رقابتی اصلی کن 2021 پرداخته که فیلم قهرمان جدیدترین ساخته فرهادی یکی از این فیلم هاست که در توضیح آن آمده است: کارگردان برنده اسکار فیلم هایی چون جدایی ، فروشنده و گذشته ، در سال 2019 با ساخت فیلم اسپانیایی زبان همه می دانند نتوانست بازخورد مثبتی همتراز با دیگر آثارش کسب کند.

جزییات زیادی از داستان قهرمان ساخته جدید وفارسی زبان فرهادی فاش نشده گرچه به نظر می رسد بار دیگر با یک روایت پرتعلیق و یک درام ایرانی و پیچیده از تنازعات خانوادگی و داخلی سر و کار داریم.

فیلم قهرمان با مدت زمان دو ساعت و 7 دقیقه، درباره شخصیتی به نام رحیم است که به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی اش در زندان به سر می برد اما طی دو روز مرخصی در تلاش است، شاکی خود را با پرداخت بخشی از بدهی متقاعد به پس گرفتن شکایت خود کند، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان اصغر فرهادی در لیست 10 فیلمی که باید دید

قهرمان اصغر فرهادی در لیست 10 فیلمی که باید دید