مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 10:152021-06-30اقتصادي

چشم انداز آینده بازار نفت روشن است


دبیرکل اوپک معتقد است تصویر شفافی که با تلاش ها برای بهبود شرایط ویروس کرونا ایجاد شده شرایط بازار نفت و چشم انداز آن در آینده را بهبود بخشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، دبیرخانه سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) اعلام کرد: پنجاه و سومین نشست کمیته مشترک فنی اوپک و غیر اوپک (JTC) امروز سه شنبه، هشتم تیرماه به صورت ویدئو کنفرانس برای بررسی تازه ترین تحولات بازار نفت و چشم اندازهای آینده برگزار شد.

این نشست به منظور آماده سازی سی و یکمین نشست کمیته مشترک نظارت بر توافق اوپک و غیر اوپک (JMMC) و هجدهمین نشست وزیران اوپک و غیر اوپک که به ترتیب 30 ژوئن و یکم ژوییه (نهم و دهم تیرماه) برگزار می شوند، تشکیل جلسه داد.

محمد سانوسی بارکیندو دبیرکل اوپک بر نقش حیاتی این کمیته در ارائه تجزیه و تحلیل فنی با کیفیت بالا از تازه ترین تحولات بازار نفت تأکید کرد و افزود: تحقیقات و ارزیابی های انجام شده توسط این کمیته نقش اساسی در روند تصمیم گیری توافقنامه همکاری (DOC) دارد.

وی گفت: شرکت کنندگان در توافقنامه همکاری نقش مهم و ارزشمندی در تسریع روند بازگرداندن تعادل به بازار نفت داشته اند.

بارکیندو اظهار کرد: تصویر کلی روشن تری که با تلاش های انجام شده برای بهبود همه گیری کرونا ایجاد شده سبب بهبود قابل توجه شرایط بازار نفت و چش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز آینده بازار نفت روشن است

چشم انداز آینده بازار نفت روشن است