مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-30سياسي

ورود رییس شورای حفظ حقوق بیت المال به مسئله خشک شدن تالاب نفتی ساری


با دستور ویژه رییس کل دادگستری استان و رییس شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران، دادستان مرکز استان  به مساله خشک شدن تالاب نفتی فرح آباد ورود و از نزدیک از وضعیت فعلی آن بازدید و دستورات لازم را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه سیاست های کلی محیط زیست نشان دهنده میزان اهمیت و ضرورت مساله محیط زیست در نگاه عالی ترین سطح راهبری و سیاست گذاری نظام جمهوری اسلامی است، گفت: جرم انگاری تخریب محیط زیست و مجازات مؤثر و بازدارنده آلوده کنندگان و تخریب کنندگان محیط زیست و الزام آنان به جبران خسارت یکی از بندهای مهم و هوشمندانه این سیاست ها است که در مرحله اول وظیفه مهمی را بر قوه قضاییه مشخص می کند.

وی درادامه افزود: موضوع تصرف وآسیب به تالاب نفتی فرح آیادجزو حقوق عامه وازاهمیت ویژه ای برخورداراست براین اساس نشستی با حضورمتولیان امر برگزارشد.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران خاطرنشان کرد:تالاب ها بعنوان یکی از زیست بوم های باارزش ، زیستگاه گونه های زیادی از آبزیان، پرندگان و گیاهان، مهار کننده سیل های ویرانگر، تعدیل کننده آب و هوای منطقه است باتوجه به اینکه تخریب محیط زیست، تضییع حقوق بیت المال است بصورت ویژه به این مساله ورود کردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود رییس شورای حفظ حقوق بیت المال به مسئله خشک شدن تالاب نفتی ساری

ورود رییس شورای حفظ حقوق بیت المال به مسئله خشک شدن تالاب نفتی ساری