مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-30اجتماعي

14 هزار تبلت بین دانش آموز نیازمند ایلامی توزیع می شود


در سال جاری 14 هزار تبلت بین دانش آموز نیازمند ایلامی توزیع می شود.

- ، محمد نوذری ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه هماهنگی کنگره سرداران و 3000 شهید استان در دفتر امام جمعه ایلام، به خدمات دستگاه های دولتی با نام کنگره شهدای استان به مردم اشاره کرد و گفت: با تفاهم نامه ای که با معاون وزیر آموزش و پرورش امضا شده قرار است 14 هزار تبلت به صورت مشارکتی تهیه شود و بنا داریم که این تعداد تبلت تا قبل از برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان، با نام 14 هزار شهید دانش آموز بین دانش آموزان نیازمند مناطق روستایی و محروم توزیع کنیم.

وی تصریح کرد: حدود 126 طرح و پروژه تا پایان دولت در استان ایلام وجود دارد که افتتاح همه این طرح و پروژه ها به نام شهدا گره می خورد.

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز با تبریک فرارسیدن عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران اظهار کرد: اجرای عملیات موفق و پیروزمندانه کربلای یک و آزادسازی مهران توسط رزمندگان اسلام پایانی بود بر استراتژی دفاع متحرک رژیم بعث که تا سال ها اثرات این حماسه برجای ماند.

امروز چهارمین جلسه هماهنگی کنگره شهداء با ریاست نماینده ولی فقیه در استان و با حضور مسئولان کمیته ها پیرامون سیاستگذاری و برنامه ریزی در خصوص بسیج تمامی ظرفیت ها و امکانات ادارات و همچنین مردم برای برپایی هرچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار تبلت بین دانش آموز نیازمند ایلامی توزیع می شود

14 هزار تبلت بین دانش آموز نیازمند ایلامی توزیع می شود