مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-30اقتصادي

تصفیه خانه فاضلاب شهر دهگلان 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: طرح ایجاد تصفیه خانه فاضلاب شهر دهگلان در حال حاضر 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم شاهد به مدار آمدن این پروژه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا تخت شاهی ظهر امروز  در جریان سفر به شهرستان دهگلان از تصفیه خانه فاضلاب در حال ساخت این شهر بازدید و دستورات لازم برای تکمیل آن را صادر کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون در این پروژه 65 میلیارد ریال برای تصفیه خانه هزینه شده است، گفت: پروژه تصفیه خانه برای تکمیل نیازمند 60 میلیارد ریال دیگر است که مصمم هستیم با تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه در اواخر سال آینده تصفیه خانه فاضلاب شهر دهگلان افتتاح شود.

  مدیرعامل آبفا کردستان با بیان اینکه احداث تصفیه خانه فاضلاب دهگلان از مهمترین طرح های عمرانی در دست اجرای این شهرستان است، اظهار داشت: این طرح 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ظرفیت تصفیه فاضلاب در آن به مقدار 6 هزار و 800 متر مکعب در شبانه روز است که برای جمعیت 40 هزار نفر شهر دهگلان ایجاد خواهد شد.

  مدیرعامل آبفا کردستان در ادامه این سفر و در جلسه با فرماندار شهرستان دهگلان نیز پیرامون پروژه ها و نیازهای حوزه آب این شهرستان گفت: به منظور جبران کمبود آب شرب مجتمع بلبان آباد که شامل حدود 2 هزار و 400 مشترک در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب شهر دهگلان 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تصفیه خانه فاضلاب شهر دهگلان 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد