مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-30سياسي

اولین کنکور قرن 14 با حضور 8 هزار داوطلب در ورامین آغاز شد


اولین کنکور علمی کشور برای کسب صندلی های خوب در دانشگاه های معتبر با حضور 8 هزار داوطلب در دشت بزرگ ورامین آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشت ورامین، در حالی که در دومین سال کرونایی کشور را تجربه می کنیم بزرگترین رقابت علمی کشور از ساعت 8 امروز آغاز شد، رقابت علمی همانند سراسر کشور در دشت بزرگ ورامین نیز در سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا به اجرا در آمد.

در بزرگترین ماراتن علمی کشور در دشت بزرگ ورامین نزدیک به 8 هزار نفر داوطلب با یکدیگر به رقابت می پردازند که همانند سال های قبل باز خصور خانم ها نسبت به آقایان چشمگیر است که حدود 67 درصد از شرکت کنندگان در کنکور سراسری 1400 در دشت ورامین را خانم ها تشکیل می دهند.

همانند سالهای قبل بازهم داوطلبان رشته علوم تجربی با 2934 شرکت کننده بیشترین داوطلب رشته هنر با 650 نفر شرکت کننده کمترین شرکت کننده در کنکور سراسری را دارند.

نفرات شرکت کننده در کنکور سراسری 1400 در دشت بزرگ ورامین اعلام شده که علوم انسانی با 2 هزار و 256 نفر بعد از علوم تحربی و زبان خارجه با هزار 376 نفر و ریاضی و فنی با 964 نفر در رده های بعدی شرکت کننده در کنکور سراسری را به خود اختصاص دادند.

تفاوت برگزاری کنکور 1400 با سالهای قبل است که همه آزمون های کنکور 1400 در شیفت صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کنکور قرن 14 با حضور 8 هزار داوطلب در ورامین آغاز شد

اولین کنکور قرن 14 با حضور 8 هزار داوطلب در ورامین آغاز شد