مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-30حوادث

حضور مدیرکل محیط زیست فارس در جهاددانشگاهی برای عرض تسلیت


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس برای بیان تسلیت به واسطه جان باختن خبرنگار ایسنا در حادثه تصادف اتوبوس حامل خبرنگاران، در جهاددانشگاهی این استان حاضر شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس برای بیان تسلیت به واسطه جان باختن خبرنگار ایسنا در حادثه تصادف اتوبوس حامل خبرنگاران، در جهاددانشگاهی این استان حاضر شد.

دکتر حمید ظهرابی، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس، چهارشنبه 9 تیر و با حضور در جهاددانشگاهی و در جمع همکاران ایسنا منطقه فارس، ضمن ابراز تاسف از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران، درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست را در این حادثه تسلیت گفت.

ظهرابی با بیان اینکه همه همکاران سازمان حفاظت محیط زیست در سراسر کشور از وقوع این حادثه متاثر و متاسف شدند، گفت: وظیفه خود می دانیم هم از جامعه رسانه ای بابت این حادثه عذرخواهی و هم برای ایجاد شرایطی که این همکاری ها در محیط مناسبتری تداوم یابد، تلاش کنیم.

وی با تاکید براینکه استفاده از ظرفیت رسانه همانند گذشته در راستای بیان و رفع مشکلات و معضلات زیست محیطی، یک ضرورت است، ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد وقوع چنین حوادثی در بخش های مختلف جامعه، خصوصا در جامعه رسانه نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مدیرکل محیط زیست فارس در جهاددانشگاهی برای عرض تسلیت

حضور مدیرکل محیط زیست فارس در جهاددانشگاهی برای عرض تسلیت