مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-30اجتماعي

خودسوزی یک معلم مقابل دادگستری


متأسفانه خبر صحت دارد.

طی روزهای گذشته، مدیر یکی از دبیرستان های اصفهان، مقابل ساختمان دادگستری این شهر خودسوزی کرده و همه را در بهت و حیرت فروبرده است.

امین کیانپور، مدیر دبیرستان نجفی یک در ناحیه پنج آموزش و پرورش اصفهان، مدت ها درگیر پرونده شکایت برای باز پس گیری آپارتمانی بوده که مالک، آن را به دو نفر فروخته بوده است.

او پس از مدت ها رفت و آمد به دادگاه، اعلام کرده بوده که اگر حقش را به او ندهند خودش را مقابل ساختمان دادگستری آتش می زند و وقتی دادگاه حق را به خریدار اول داده، تهدید خود را عملی کرده است.

به روایت شاهدان عینی، این معلم ریاضی که مدیر یکی از دبیرستان های اصفهان هم بود، روز یکشنبه ششم تیرماه، درست جلوی ساختمان دادگستری کل استان اصفهان در خیابان نیکبخت، ظرف بنزینی را روی سر خود خالی کرده و تلاش رهگذران برای خاموش کردن آتشی که مسئله حل نشده زندگی او در آن می سوخته، به جایی نرسیده است.

تلاش ایسنا برای گفتگو با دادستان اصفهان درباره جزییات این حادثه تا این لحظه بی نتیجه بوده و یکی از همکاران امین کیانپور، بی اینکه بخواهد نامش فاش شود، در گفت و گو با ایسنا اظهار می کند: با آقای کیانپور از سال ها قبل دوست و همکار بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودسوزی یک معلم مقابل دادگستری

خودسوزی یک معلم مقابل دادگستری