مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-30اجتماعي

کمبود امکانات آموزشی در روستای قرآنی خراسان شمالی


یک مربی قرآن در روستای قرآنی خراسان شمالی بیان کرد: به رغم تمام تلاش ها برای پیشبرد اهداف در حوزه قرآنی، هنوز امکانات کافی برای آموزش بهتر حافظان قرآن در دسترس ما قرار نگرفته است.

- ایسنا/خراسان شمالی یک مربی قرآن در روستای قرآنی خراسان شمالی بیان کرد: به رغم تمام تلاش ها برای پیشبرد اهداف در حوزه قرآنی، هنوز امکانات کافی برای آموزش بهتر حافظان قرآن در دسترس ما قرار نگرفته است.

مریم امینی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه، بیشتر حافظان قرآن در این روستا از پایه های ابتدایی و متوسطه اول هستند، بیان کرد: با توجه به علاقه شخصی که به حفظ قرآن و آموزش قرآن داشتم به این امر مشغول شدم، که در حال حاضر، 80 نفر حافظ قرآن در این روستا وجود دارد و روستای پشنده به عنوان روستای قرآنی خراسان شمالی نام گذاری شده است.

وی اظهار کرد: به رغم تمام تلاش ها برای پیشبرد اهداف در حوزه قرآنی، هنوز امکانات کافی برای آموزش بهتر حافظان قرآن در دسترس ما قرار نگرفته است و حتی مکان مناسبی در اختیار نداریم و در خانه قرآن واقع در پایگاه روستا مشغول به آموزش هستیم.

امینی در رابطه با آموزش مجازی در ایام شیوع کرونا، بیان کرد: از فضای مجازی برای آموزش تفسیر و حفظ قرآن بهره می بریم اما در این خصوص امکانات مورد نیاز اعم از تلفن همراه برای شرکت علاقمندان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود امکانات آموزشی در روستای قرآنی خراسان شمالی

کمبود امکانات آموزشی در روستای قرآنی خراسان شمالی