مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:002021-06-30سياسي

مردم از ستاد امر به معروف مجوز «گشت ارشاد مسئولین» دریافت کنند


حجت الاسلام سید علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: همه آحاد مردم از تمامی اقشار می توانند با مراجعه به سامانه «میدان مطالبه گری» اقدام به اخذ مجوز نمایند.

- حجت الاسلام سید علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: همه آحاد مردم از تمامی اقشار می توانند با مراجعه به سامانه میدان مطالبه گری اقدام به اخذ مجوز نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر رابطه با احیای حقوق عامه و حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، امروز رویکرد عمده ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیگیری مطالبات مردم از مسئولان و مدیران به منظور احقاق حقوق آنها است.

وی افزود: بدون شک حرکت در این مسیر با مشارکت آحاد ملت و تشکل های مردم نهاد ممکن می شود و رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز حمایت همه جانبه از این حرکت های مردمی است.

در واقع ستاد مکلف است که در جهت احیای حقوق عامه به نحو معنوی و حقوقی از همه مطالبه گران حمایت کند.

سخنگوی ستاد امر به معروف خاطرنشان کرد: بر این اساس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مسئله گشت ارشاد مسئولین برای گروه ها و تشکل های مردمی مجوز صادر می کند و همه آحاد مردم از تمامی اقشار می توانند با مراجعه به سامانه میدان مطالبه گری به آدرس http://motalebh.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از ستاد امر به معروف مجوز «گشت ارشاد مسئولین» دریافت کنند

مردم از ستاد امر به معروف مجوز «گشت ارشاد مسئولین» دریافت کنند