مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 07:202021-06-30ورزشي

همدان یکی از 14 استان کشور در رشته ورزشی کبدی


رییس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران در مجمع هیئت کبدی استان همدان توسعه همگانی شدن رشته کبدی را یکی از راهبردهای مهم فدراسیون دانست که استان همدان یکی از 14 استان کشور در رشته ورزشی کبدی است.

- ایسنا/همدان رییس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران در مجمع هیئت کبدی استان همدان توسعه همگانی شدن رشته کبدی را یکی از راهبردهای مهم فدراسیون دانست که استان همدان یکی از 14 استان کشور در رشته ورزشی کبدی است.

عباس اورسجی گریزی به استعداد کبدی کاران همدان بخصوص کبودراهنگ زد و گفت: تثبیت عنوان نایب قهرمانی در ادوار گذشته یکی از اهداف فدراسیون بود و در مسابقات کبدی کشور جاکارتا نشان دادیم از این عنوان فراتر رفتیم و پس از آن هدف ما تثبیت عنوان قهرمانی در مسابقات بود که در چند سال اخیر ورزشکاران همدان و کبودراهنگ در مسابقات جهانی ملی و قهرمان در آسیا و جهانی خوش درخشده اند.

رییس فدراسیون کبدی کشور با اشاره به اهمیت دوره های آموزشی، تصریح کرد: دوره های آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است و می بایست در هر استان از چهار مربی مجرب(دو مربی خانم و دو مربی آقا) بهره مند باشیم که متأسفانه به علت شرایط بیماری کرونا در طی این مدت در مباحث آموزشی عملکرد خوبی ثبت نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان یکی از 14 استان کشور در رشته ورزشی کبدی

همدان یکی از 14 استان کشور در رشته ورزشی کبدی